Wednesday, February 11, 2009

Sesi mendera ank buah.

Tengok entry dayu, tringat psl bakul telur aku jugak, hihi agak kejelesan di ctu, byknye dayu dah buat, vavavaasss..ini suda lawan tokey, huhu na bru 4rat la dayu.. sedey :( byk sgt kerja lain yg kene settle dlu skrg ni..

Sabtu lepas panas terik, mmg sesuai sgt kalau nk ngecat, cpt kering ! memule saje nk try cat bakul hantaran 1, pastu abg aku tgk, die pun nk tlg, akak pun, wahh !! kagum jap bile tgk ade keinsafan pd diri akak & abg aku tuh.. sejak bile pandai nk nolong aku neh? huhu syukurrrr.. tp xde snap gmbar pun sbb tgn comot2 kan hr tu..

Ahad plak, ank buah aku dtg 2org, ape lagiiii... sukerrrr je aku bile derang offer diri nk tlg, xyah aku nk ngecat lg da, byk lg mende lain nk buat, so aku serahkan tugas tu kat budak 2org ni je...

ewahhh sukerr benor korang bab ngecat2 ni ekk??
wlaupun dipakse duduk tepi longkang je.. huhu


taraaa.. ni la sebabnye derang sukerrr main cat !
ade seni di tapak tgn gtuu..
huhu jenuh la nak sental dgn minyak tanah plak tu, :p

Tp jgn risau, stiap yg membantu, ade upahnye..
aku kan macik yg baek ! hoho
nak tao ape upahnye? meh g ushar kat blog nanonano ni..

p/s : kos utk 1tin shelek $18 jer.. & boley cat sebanyak 100 pcs bakul telur tu..

5 comments:

  1. sonotnyer wt bakul..huhuh bile nk try neh..jadik 1 pun kire syukur sgt

    ReplyDelete
  2. wahh...t ley order ni....

    yeaayy...terjah cni...

    ReplyDelete
  3. nurul aziyana
    meh la jumpe kak..
    owg ajar, hehe senang jek :)

    sweethoney
    horr..sbb tu na ajok mu dtg awai sket..
    smggu sblm tuhh ke...
    lalalallalal..

    princess N
    errr cmne ley jumpe neh??

    ReplyDelete
  4. sudah 400..
    alah na, okay lah tu..jap2 lagi cukup la yang dikehendaki
    dayu pakai shellac paling murah di kedai
    rm 9 satu botol
    satu botol bleh cat dlm 100 pcs
    so sebiji adalah 9sen je
    jimat!!!!

    dan adik2 adalah dipaka mengecat
    tiada upah diberikan
    'saya kan kakak'

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails