Thursday, August 26, 2010

Bakul hantaran

skali lg nk show off, ekceli dh byk kali bile aku refer keyword kat nuffnang tu,
slalu kuar psl bakul buah hantaran, anyaman bakul kertas, bakul anyaman & ect2..
utk sape2 yg xtao, awal2 kemunculan blog ni byk menceritakan xtvt aku dlu..
mmg rajen la sgt maen gulung2 paper tu..dr buat bakul telur, ke bakul hantaran,
ni semua gara2 nk sponsor bekas hantaran utk majlis kawen abg aku..
alih2 tup2 aku pun nk join same kawen, so blog ni dh jd blog peribadi aku plak..haha
so blog lame tu dh terkubur gtu je..sedey :(
ok stop2...
so kali ni utk pnduan org2 yg mncari tu yer.. bley refer kat link aku bg nanti yek=)
sat g aku taruk link kat side tepi ni & gmbar bg memudahkan sape2 nk jenguk ok..
bakul ni aku buat 1set utk hantaran kawen abg aku dlu..
tema =merah,so bakul ni aku cat/spray dgn warne silver..mmg cunnn sgt gabungan 2warne ni =)
utk yg berminat nk blajar, aku ade tunjuk dlu step by step cmne nk buat bakul ni..
sila rujuk sini untuk bakul hantaran
atau sini utk bakul telur

skian. sronot tgk gmbar bsr. luas betul permandangan..
tenxs pd yg share info ttg ni yerr =)

p/s:ibu kudik jeles lg ker? sila la tukau template ke 2kolum je..huhu sile sile :p

14 comments:

  1. wahh..kali nie ade mention nama den bagai...lg tambah sentappp nihh...huhuh

    nk tuka to 2 column tp sayang la plk sbb yg sedia ada mcm cantet jerr hihi..nnti la tggu smpi seru. cam jodoh pulak yerr =p

    tp mmg best pn tgk gambo beso2. puassss....

    ReplyDelete
  2. cntiknye bakul tue....sungguh kreatif kamu nano.....rajin pun ye....

    ReplyDelete
  3. na...skg da x rajen ke craft2 bagai ni..??

    ReplyDelete
  4. sharena
    hehe xpe,
    kang klu xthn jeles sila la tukau, huhu

    mun
    dulu2 ar ms ank dara,
    xde kije sgt suke buat mende2 alah gni..
    skrg tidak lg..haha

    princess N
    bukan xrajen yang,
    tp sebuk dgn awg dondeng,
    xde dahnye nk main mende alah ni,
    tp brg2 dia still byk lg,
    xtao la tu..hr tu buat byk gak konon nk bg org ms buat cukur jambul,
    tp tertangguh2,so ade dlm stor je =)

    ReplyDelete
  5. kamu memang rajin benda benda mcm nie kan .. akak dulu pun belajar dari ko gak kan ;p

    ReplyDelete
  6. Na, kretip sungguh ko ni ya. kalau taw ms lom kawen dulu ley la tempah kat Na je. nak harap tangan kerassss ni, hmmmp.

    ReplyDelete
  7. 3 column pun blh pe gambar besar
    adjust2 je lah.
    hasilnya..tgk segedebuk muka aku kat situ.hahaa

    ReplyDelete
  8. elly
    hehe klu ade mase je kak..
    haa ahh kipas2 tu ek? :p

    ibu alia kaiyisah
    ehh xdenye nk buat kat org,
    diri sdiri pun xterbuat,
    ni dlu tlg abang,
    ms tu xbajet pun nk kawen..ahha

    zuris
    hehe tp xley lawan bsr yg ni g yang :p

    ReplyDelete
  9. uwaaaaaaaaa.........nano...watashi jeles tahap gaban nihhhh!!!
    tgn kamu memang semulajadi menjadi jadi woh!
    wat business la nano..online business

    amik tempahan..
    ohh...jeless..kalo la watashi kreatif cani gakkk

    ReplyDelete
  10. time tu kita semua dok sebok prepare nk kawen kan.semua terjebak ngan DIY.kenangan manis la sgt2 kan

    ReplyDelete
  11. hehe asik menggamit memori lama jer skrng ni na..teringt eh time wt2 keje kawen dlu..nnt awang dondeng nk kawen senang la, maknyer kretip..kompem maknyer buat seme

    ReplyDelete
  12. Na still dok wat keja2 wat hantaran ke? ;)

    ReplyDelete
  13. eyyy yang, dulang hantaran tu biasanya org beli ke sewa ke apa ek.. aku tanya je =P

    pastu bakul tu kan.. aku tgk ada guna kotak gak ek.. ke mmg kena guna bakul je ? tanya jugak =P

    hehe. sudilah explainnnn pada diriku ini.

    ReplyDelete
  14. hehehe dulu tertarik baca blog na pun pasal buat bakul door gift la sedangkan time tu nurul dah kawin tp suka baca na tulis mcm releks je

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails