Wednesday, December 10, 2008

Permulaan..

Tujuan aku bt blog ni untuk suke2 jer, slain dpt kongsi segala info ttg persiapan majlis bersejarah tu nanti dgn bakal2 pengantin yg lain, dpt gak buat kenang kenangan tuk aku sok2.

Actly, xlama lagi abg aku nk langsungkan majlis perkahwinan die & sebagai adek perempuan tunggal ni je yg die ade, so die serahkan bulat2 kat aku suruh handle sume, maklumla lelaki bukan reti sgt bab2 cmni, ape yg die tao, hulur duit je.. huhu, tp xpe, skurang2nye dpt gak aku timba pengalaman sket2 kan wlupun aku rase cam kene pikul t/jawab bsr je ni, fuhh~

Cakap psl persiapan kawin ni, bru aku tao, terlalu rumit rasenye, dan amek masa lame gak nk settle sume, naseb la ade mase dlm 5bulan lg, sempat la kot buat slow2, dlm bab brg2 hantaran, terlalu byk sgt idea dlm pale otak skrg, [mcm giler kuase je aku ni ek?hihi] tp xpe.. slow2 la, tgk stakat mane yg mampu aku buat, huhu

p/s : semua yg dicoretkan dlm blog ni, bukan bertujuan nk menunjuk atau nk bermegah, tp klu blh, semuanya nk buat sendiri.. slain dr jimat kos, yg penting aku puas hati dgn hasil kerja sndiri wlaupun cikai je kan.. hihi


Semoga majlis itu berjalan ngn lancar. doakan, amin ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails