Thursday, October 1, 2009

50 hari..

Smlm belek2 folder kawen hr tu, suke lak tgk gmbar2 org bt rewang, gotong royong, rupenye byk muke2 yg aku xkenal ade nolong same..terharu sgt2


Terima kasih xterhingga pg photographer utk hr tu yg sudi shoot stiap xtvt yg berlansung dr pg smpai ke ptg.. dan dlm duk belek2 tu, terjumpe 1 candid yg xpuas aku tgk.. byk lak tu gmbar dia.. ; )


owhh ms ni pagi lg..so belum pkai baju 'hijau' lg.. ; )

mcm tengah memikirkan sesuatu..
mungkin risau ttg persiapan majlis tersebut..
keadaan menjadi semakin rumit 
sampai berkerut dahi?

dan ade sedikit sinar, mungkin idea yg baru tercetus mungkin??
smbil berkira2 [tgk jari]


 
dan akhirnye.. tersenyum gembira..

alhamdulillah, berkat doa ayah.. majlis berjalan dgn lancar
terima kasih tak terhingga pd semua yg terlibat..
akhirnye tercapai impian ayah tuk tgk semua ank2nya kawen
sblm menghembuskan nafas .....


dan hari ni genap 50 hari pemergiaannya..
AL FATIHAH

15 comments:

  1. lega tgk muka arwah ayah nano..senyum bila anak perempuan selamat mendirikan rumahtangga..

    al-fatihah

    ReplyDelete
  2. Alfatihah.

    as xdpt tgk abis gmbor ni.
    :(

    ReplyDelete
  3. nasib ader gmbr ni kan..
    blh la ubatkan rindu di kala duka..
    aperpun yg pergi ttp pergi..
    smga rohnya di klangan org yg soleh

    ReplyDelete
  4. alfatihah ....

    sebak saya ngk gmbr2 itu

    ReplyDelete
  5. touching nye tgok semula gmbr lama..

    insyaALLAH doa yg tak putus2 dr anak2 akan memberikan kebahagiaan pada dia di sana :)

    ReplyDelete
  6. gambar dayu pun byk gambar org kampung rewang
    mmg byk pun gambar org yg tak dikenalo
    tp tanya mak ayah derang kenal la

    *gambar ni lah nanti jadik kenangan sampai tua kan

    ReplyDelete
  7. sayu sy tgk gambo ni. walaupun xpenah kenal dia tp terasa kehilangan.rasa rindu pd dia :-(

    ReplyDelete
  8. alfatihah

    sebak la yang :(

    ai miss yu!!

    ReplyDelete
  9. al fatihah .. Semoga roh nya di cucuri rahmat .. amin

    ReplyDelete
  10. Alfatihah

    Moga roh ayah na tenang di sana...

    ReplyDelete
  11. al-fatihah
    moga tabah hadapi pemergiaannya
    huhu..turut merasai kesedihan kehilangan abah tersayang

    ReplyDelete
  12. al-fatihah,
    semoga rohnya dicucuri rahmat. AMIN

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails