Friday, July 12, 2013

Ini BUkan Juadah Iftar

tapi menu last-last-last week punye, kahkah. Tapi boley juga dijadikan idea utk juadah iftar korang kan? kehkeh.

 hoihhh sedapnye la nampak masak lemak cili api ketam kena plak ngn ulam raja tuh -_-

yang ni kalau dpt buat utk menu sahur, mau menambah, hahahah singgang, budu, ikan rebus goreng & ulam, terbaikkk punye masakan org kg kenn..

Tengah pose ni, tgk kepala ikan goreng xde biji mata pon terliur kennn? kahkahh! secara jujurnye, dah 3hr puasa, iols xde masa lg nak ketang ketung kat dapur, bisneswomen gini lerr..sahur pun tapau, berbuka apetah lg, param lewww.. hr ni plak somi ajak berbuka kt luar, tp hr sabtu ahad insyaAllah akan cuba jejakkan kaki ke dapur, so hr ni dah list semua menu yg bakal dilaukkan nanti, bhahaha!

Lastly, selamat berpuasa, berbuka & bersahur uols.. daaaaa~

5 comments:

  1. oit terliur mak buyung yg dah tak masak ni..

    ReplyDelete
  2. businesswoman gitu lew kan. tapau je. kahkah.

    ReplyDelete
  3. gulai ketam pembuka selera tuh, sedapnya...

    ReplyDelete
  4. sedapnya ketam tu..my fav.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails