Tuesday, April 19, 2016

Potluck **** Geng UB


Nahh, awal lg dah tayang menu tuan tanah. haha. Sambal bilis tempoyak cili api dgn petai, perghh xleh panjang lg dah nama? huhu. Sekuali haa buat semata2 nk bawak g potluck ni. Potluck ****, haha xleh bgtahu, nmpak sgt entry berzaman kirung :p

Bestnya potluck kali ni, semua bawak menu berat2, sbb tuan umah sponsor nasi :D

rendang ni nurul bawak xsilap, sedappp ! xpuas mkn.

 
Ayam ape ntah namanya ni, pelik skit. Pun sedappp, jue bawak, dpt rasa sketoi je, nkg ambik lg tengok dah licin -____-

Sup soto ni Hany yg buat, dia bwk ckup lengkap 1 set soto lah, sedapnyeee, tp mkn skek gak, ateeee...semua mknn nak cuba. Kne la ambik skit2 je kan, tu ponnn xpuas lg -_-

Ikan masak 3rasa kot ni, N yg bawak.

Macaroni bakar, Dna yg bawak.


Roti jala & kari ayam Dira bawak, aduhhh terliurnye tgk kari ni -_-

Spiral goreng ni Ena kot yg bawak kalau xsalah. haha lansung aku xmerasa, mane dia sorok ntah.

Fad bawak cream puff & brownies




Spegetti Oglio kot ni, Izza yg bawak. Byk lebih, ni antara yg aku dpt tapau bwk balik, kehkeh
Rojak buah ni Yaya yg bawak, dgn kuah rojak homemade dia tu, pergghh rase skek je, sedapp!

Dari meja kat dalam, sampai ke luar haaaa, xmuat meja weh makanan bykkk sgt, huhu












Meriah bak hangg! & TQ tuan rumah ni, tolong sediakan tempat berteduh utk kiteorg mentekedarah sampai xhengat, air abis, siap merempit kejap g beli air batu, haha dgn anak yg merengek, alolooo..tp tpotally awesome, bila lg nk potluck meriah cmni weh? raya tahun ni plak??? Eh kantoi plak sebut psl raya :p :p

Dah nak puasa balik dah, baru nk up entry potluck raya tahun lepas, bhahahhahah
zassssssssssss~

4 comments:

  1. Erm erm erm. Potluck zaman bila ni yek awok. :P

    ReplyDelete
  2. seronoknya ramai kawan meriah..:)

    ReplyDelete
  3. rindunya makanan semua sedap-sedap belaka time ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails