Friday, May 22, 2009

Apa yg penting???

kerjasama !!

antara xtvt wiken lepas..

mereka2 ditugaskan tuk mengikat riben & tag kat bakul telur, alhamdulillah.. ringan sket beban aku bila ade insan2 yg sudi membantu ni.. huhu

man ditugaskan tuk menebuk tag terima kasih, akak [tunang man] tlg ikat tag, along lak gam riben pd bakul..

p/s: dayu, na xbeli puncher pun, tebuk guna paku je, huhuhu tp ok jek.. :p

aku?? lepak tas katel je.. hihihi, al maklumle, bilik sekankang kera jek..
muat2 tuk 3org ni bt kerja.. bg la aku rehat plak kan..
hr2 ngadap kerja smpai kol 2-3 pg, wiken nk rest la..bg org lain smbung.. hihi *ye la sgt*


owhh yer, jumaat lepas, aku dah g collect cermin dinding tuk bilik pengntin nanti..
actly mase tempah hr tu, aku bwk tali pengukur, bg contoh,
smpai je kedai tu nkg amik, makkk aihhh besar gerabakk cerminnye..
betol ke ni saiz aku tempah hr tu?? huhuhu belasah je la..
seb bek cermin ni muat2 kete.. klu x, maunye kene sewa lori plak aishh..

nk snap gmbar cermin ni, tp disebabkan bsr sgt, so xde nmpak pe2, nmpak aku je la dlm tu..huhuhu, yg penting, bingkai cermin ni aku pilih yg macth dgn tiang katel, skrg ni tgh pening cmne lak nk deco blk pengntin tu..dah la cermin bsr gerabak, nk taruk bunga keliling cermin ke cmne?? haishh..

p/s: sorry, jarang2 da jenguk blog, tuk majlis sape2 yg dah dekat, aku doakan semuanya berjln dgn lancar k..dan doakan tuk aku jugak.. amin~

7 comments:

  1. moga semua berjalan lancar aminn..jgn stress ok..paling penting senyum sentiasa

    ReplyDelete
  2. nano: nmpk makin busy ye. gud luck. jgn tension2.

    ReplyDelete
  3. hai bakal pengantin. mesti tgh sebok gegila kan?
    lama sangat tak borak ni.

    ReplyDelete
  4. eee...na..dh nk dekatkan?
    smga semuanya selamat & bjalan lancar yek :)

    ReplyDelete
  5. mmg byk bleh jimat..bagus na.. bes laa ramai kakitangan yg bleh tolong...

    ReplyDelete
  6. aku doakn sumerr bjln lancar...ko pon kne doa tuk aku gaks...bole ka..?

    ReplyDelete
  7. aku doakn sumerr bjln lancar...ko pon kne doa tuk aku gaks...bole ka..?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails