Monday, May 11, 2009

wiken..

Sabtu lepas dipenuhi dgn xtvt menyiapkan segala mcm perkara2 yg xsiap lg tuk door gift, dgn kerjasama dr ank buah.. dari pagi (bgn tido) smpai ke pagi (kol 2pg bru tido) aku kerahkan tenaga bersama anak buah tuk menyiapkan semuanya.. yeayy settle bab itu ! tenkiu ailebiu along !

ini adelah sebab kenapa aku xamik dia sbgai pengapit.. sape suruh tggi dr aku kan? :p

Sepanjang kesibukkan aku tuk berbulan2 ini, dia la yg byk membantu, walaupun terpakse berkejar ke rumah aku, balek umah dia, nak g tuisyen lak, blk rumah aku smula.. walaupun dia tao komitmen die seharusnya pd pelajaran smata coz brape bulan lg nk SPM, tp keprihatinan dia utk membantu mak sdaranya yg sedang 'tenat' mengerah keringat utk beberapa hari lg yg tinggal ini .. insyaAllah semuanya akan diselesaikan dlm 2mggu ni jugak.. aku betul2 nak rest smggu@2mggu sblm kawen.. plisssss..

owhh yer, entry ni bukan pasal ank buah aku ni smata.. hihi kalau nk citer bab penghargaan, byk lg.. xpe bab tu kite senaraikan lepas majlis sok je la ek..

13 comments:

  1. laaaa dah tukar add ker..ptt la tak blh sblm nie..hehehehe

    ReplyDelete
  2. ade la tu nanti Na...jgn risau k..

    ReplyDelete
  3. isskkk
    apa lah owner ni
    ada ke buat gitu, sian korang
    kalau ye pun maklumkan la
    ni main kasik kat org lain lak

    takpe na,carik je dulu
    kalau tak tumpang lah umah mak na jap

    ReplyDelete
  4. alahai tamak jugk owner tu ek..aper daa..xper la na,..ingt semnye ade hikmat..ader la tu Tuhan xizinkan korg dok kawsn tu..hehe think +ve ok..beznyer dh blh rehat..huhu xaci

    ReplyDelete
  5. tawaf ye..jgn tak tawaf ;P
    aku doa mu dpt umah cepat ye
    tak lama g dah nie na...

    pasnie mu kena bg penghargaan yg berganda2 kat anak buah mu tu tau.heheee...

    ReplyDelete
  6. p sy rs amik pengapit tgi better, sng utk dia pegang kan payung.. x lah dia terjengket2 nk pegang kan payung

    ReplyDelete
  7. huh pulk dah.
    mamang nk mintok maki ape tuan uma tuh !

    ReplyDelete
  8. kot ye dh dpt penyewa lain xyah la nk putar belit citer.ckp terus terang jer dh ada penyewa.tamak tula yg beno nya kan

    ReplyDelete
  9. pelan2 nana..insyallah pasti brjumpa...tuhan nakksi awak rumah yg lbh baik lg...

    ReplyDelete
  10. ketamakan ternyata sguh owner tu kan? sabar byk2 oke na.

    ReplyDelete
  11. takpe na...slow2 cari umah ye. jgn tension2 ye.

    ReplyDelete
  12. cr umah leklok ek...jgn jd cam cemut..pindah umah baru xsampai sbulan..da kena pecah masok.. abis reta benda ;(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails