Thursday, June 24, 2010

dia datang~

sekarang, saye tidak risau lagi~ *petikan dr iklan ape ni eyh??*
:p

yerr..mmg xrisau dah la.. kalau x, asal jumpe sume org yg dah branak je aku nk tanye

"ehh ko dlu pas brsalin bile plak period?? apsal aku dah nk msk 4 bln xdtg2 lg ni??"

hehe, wlaupun ramai yg ckp..xpe..normal la tu lmbat sket..
tp slagi xdtg slagi tu aku debor, haha mane la tao kan tetibe dah tersangkut, heee :p

owhh bt mase ni tade nk merancang pe2 lg..
pd sesape yg dah pernah amek cucuk tuk perncang tu,
bley bgtau x misi tu cucuk tang mane?? klu lengan je aku xkesah..
klu lain dr tempat tu..xpe la..terima kasih :p


bila dah dtg tu..mud bunga2 sket la hari ni..
agak ke pinkisan *ape punye bahase ni??* laa..

owhh awak nmpak pink!!

p/s: ehh blog ni org pompuan je yg lalu lalang ehh?? slumber badak je wat entry gni..haha

20 comments:

  1. dh period eh....congrat2...wahahahaahah...sy blom lg....n x amik pape pil2 ke cucuk2 ke....sbb konpius yg mana lebe baik...huhuhuhu...skrg leh tolak secara baik ajakan manja mlm2 tu ngan alasan...x cukup 100 hari lg la....psni x tau xcuse pe lak nk gune...heehehehehe

    ReplyDelete
  2. hoho..mmg cmtu ekk nti..aku pon x to laa plaks...

    ReplyDelete
  3. oo dah dtang ek..
    iera xdatang lagi ni uwa uwa uwa
    sabar2 ..normal eh

    ReplyDelete
  4. yeayy!!! tiada kerisauan lagi dah. awak amek la perancang. takde la kena bebel ngan doctor macam kite nanti. hehe~

    ReplyDelete
  5. Ayang & abang,
    xpe2 kamoa wal lg..sy ni dkt 4bulan da..mane xrisau, hehe
    tp dah dtg pun lg risau slagi xamek perncang..haha

    Princess N,
    hehe skrg tau da ler..

    Mama sara,
    haha rilek2..na pun hr tu debor gok..
    hehe :p

    Intan,
    ha ahh..tp tula nk tanye cucuk tang mane?? :p

    ReplyDelete
  6. hoho..akhirnya..
    tuelah, kite every month mmg tertunggu tunggu bendera merah dikibar. selagi x dtg, selagi tu suspen..hahah
    kite xde amek pil2...hubby x bagi. so pandai2 la hehehe ;p

    ReplyDelete
  7. da peyed yeayyy hehehe

    nano ..sweetnye in pink..comellllllll cam mikhail hehehhee

    ReplyDelete
  8. Mrs teppei,
    hehe lps 1 debar, ade 1 debar lg ehh..
    :p
    laki kite pun xkasik..xtao la tu..huhu

    Aleeya,
    hehe tu la..
    hiks, tenkiu ailapyu :p

    ReplyDelete
  9. Bendera merah sy mai ms genap Kaisya 100 hari. Cepat gle. Bila jumpa doktor je memanjang suh berhati-hati. Haha. Dalam maknanya tue. :D

    ReplyDelete
  10. dah komen kat fb,so takmo komen kat sini.kang mengarut2 lak.pecah rahsia.1 dunia tau.
    hehee :P

    ReplyDelete
  11. na.. dr atas, awak nmpk selim lah.. hehe :)

    ReplyDelete
  12. hehe tahniah! teman bulanan anda sudah dtg :)

    ReplyDelete
  13. Ibu alia kaiyisah,
    haha xde amek pe2 benteng pertahanan ke?? :p

    Zuris,
    hehe tao takot :p

    ieja,
    bakpe, sayep geM sgt ke? hehe :p

    hanie,
    yup2..harap2 lps ni tiap2 bulan dia dtg la :p

    ReplyDelete
  14. da dtg eik..bgs2..mun awl tau..2 minggu lepas drh nifas abis..trus dtg bulan..hhaha..buat ms skrg takde amik ape2 perancngan lg....

    ReplyDelete
  15. ehehe..watashi pun tatau nk komen hape..sbb..tak kawen lg..tak perlu merancang.hiksss

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah...akhirnya...
    hehe..rancang jer sendrii dear..nad pun merancang sendiri..lagi mudah, xperlu makan ubt bagai...

    ReplyDelete
  17. klu tak nak cucuk ambik pil perancang.skrg dah ada utk yg bf.walopon fully bf still bole pregnant mcm kwn kak ida. terkezut dia sbb baby br 3 bln...

    rasa2 nya cucuk kat montot sbb kak ida penah tny org

    ReplyDelete
  18. dh blh tarik nafas lega la yer..
    na..kene merancang jugk tau..biar blh bg yg terbaik utk anak..kang kalo rapat2 sian plk xsempat nk manja2 ngn mak..hehehe

    ReplyDelete
  19. cucuk kat lengan yang. no worries.
    :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails