Friday, November 26, 2010

lansung xtakot..

biasela kalau dah bajet besar sgt kan..xde herannye ape2,
ibu ni la yg susah hatinye, xbrani nk tggl si anak lame2,

bgn je tdo trus terjulur kepala...
bukan pe..lokasi buai dekat sgt dgn rak pakaian dia..
ape lagi..byk la xtvtnye... huhu
oowhh xsbr nk tggu ujung mggu ni, nk bwk msuk sbijik lg almari tuk pakaian dia..
xbley dah taruk kat rak2 camtu..sehari berkali2 aku kene lipat n kemas blk, aduii

ni dalam usaha utk turun, pndai lak dia tolak bdn utk menyusur turun tuuuu..
terjun bedebok tas tilam. sgt pndai bt aksi stunt kan??? :p
slamat ber-weekend korang ;)

16 comments:

  1. haha
    comel je.
    geram plak tgk kepala ye terkelur gitu.

    naseb baik xkene palang besi buai tuh yek.

    ReplyDelete
  2. huhu pandai yerr...

    seb baek jatuh atas tilam. klu taaakkk...menjerit sawan la ade seorg ppn tue...kekekek..

    ReplyDelete
  3. ya ampunn...
    memang camtu ek di umur camtu?
    adoi..aksi stunt apa lah yg anak dara sorang tu nak wat ti

    ReplyDelete
  4. huh..anak laki mmg lasak dan tak tahu takut....

    ReplyDelete
  5. huh..anak laki mmg lasak dan tak tahu takut....

    ReplyDelete
  6. huh..anak laki mmg lasak dan tak tahu takut....

    ReplyDelete
  7. zarif makin lasak ye na. ari tu tgk gmbr dia tak mau tido pukul 2 pakai. panjat katil semua ni dlm buaian pun dia tunjuk teror tu. tp anak lelaki kan hebat dan kuat. hehe

    ReplyDelete
  8. haha.


    boy is always boy.


    melasat tak hengat. pengsan lah ibu dia pasni. haha.

    ReplyDelete
  9. ala tomeinyer budak tecit ni..
    geram2 nak gigit...
    dah jadi superman ek..

    ReplyDelete
  10. aaaaaaaaaaaaa... geramnya tengok mika!!!!!! ibu dia ada je nak snap2 aksi stunt hero ni kan

    ReplyDelete
  11. huhu, lasaknya zarif...penatkan nak jaga anak yg da pandai melasak ni...hihi...

    ReplyDelete
  12. baru la hero nama nya kan zarif kan

    ReplyDelete
  13. Hkhikhik.. gigih nk mengajok emaknya bermain lah tu :D

    ReplyDelete
  14. bahaya betul budak ni! iishh iishh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails