Monday, July 25, 2011

Kek batik & kek coklat lagi dan lagi...

 Macam dh bosan dgn kek coklat, so nk buat kek batik je mggu ni as bekalan sil blk asrama, tp dia request aku buatkan kek coklat jugak, atee... kali ni buat 2bijik,

 bulat (maaf topping yg agak comot, abaikan)

 petak, deco yg amat simple sbb mls nkg cri stobery bagai :p

 kek batik pun dia tapau bwk blk asrama, puas hati jamu kwn2 :)

ok dah dah..betul2 dh jemu ngadap kek coklat tiap2 mggu,
next week promise, kek lain pulak, maybe velvet ombak beralun ngn kek keramel pulak :)
nantikann... 


11 comments:

  1. mu buat ku kecur liur...arghhh!!!

    ReplyDelete
  2. rajin lah mek na nie tau...hehehee
    kek tue semua nampak sedap walaupon comot...

    ReplyDelete
  3. na..same la dgn kawe..klu buat topping coklat tu..comot sikit..dh buat ckup teliti pun mesti de yg kureng...

    ReplyDelete
  4. ayok, terliur da....kek coklat tu bakar ke kukus na?

    ReplyDelete
  5. comot takpe janji sodap. adusss laparrrrrr..

    ReplyDelete
  6. kalau bikin itu red velvet, jemput la dtg umah bawak bekal skali ye..hihihhihihi

    ReplyDelete
  7. terasa nk makan cokelat kek munng la...

    ReplyDelete
  8. emmmm....melty2....sedapnyerr..

    ReplyDelete
  9. velvet ombak??? wahhh teruja nk tgk ni.cepatlah buat sblum puasa

    ReplyDelete
  10. emmm..sedap nye...dua2 paberet ni..

    ReplyDelete
  11. lawa kek batik mu.. nak jugakk

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails