Wednesday, April 8, 2009

4minggu tu bukan sebulan ke?

owhh smlm aku tgk countdown bwh tu kan, tinggal 1 bulan 4 mggu lg, tp bukan ke 4minggu tu bersamaan dgn 1 bulan? ishk xfhm aku.. xpe la.. yg pasti tggl brape hari je lg..mcm xlama dah je.. eh tamo la kire hari, tggl brape bulan je lg,..

humm rata2 tgk korg [bride to be] ni sume cam stress je kan? tp jgn risau, korg ade geng ! aku ! ntah2 aku lg teruk stress dr korg kot? hish.. byk mende nk kene pikir skrg ni, tgn ade 2 je, nape kaki aku xley bekerjasama dgn tgn ni skali eh? dpt la kurangkan beban aku sket..eh maksud aku, tgn duk pintal dawai dip, kaki ley tlg ikat riben bunga ke kan? xde la terkejar sgt aku.. humm

Untuk bunga pahar, walaupun dah siap 2 phr, tp dip ade lebey lg, dr bazir, baik buat, bley taruk lam paper beg, pastu kene buat bunga pahar tuk majlis bertandang lg..[dip jugakkkkkk *jerit sambil tarik2 tudung stress !*]

door gift tuk umah aku xsentuh lg, utk belah lelaki pun aku tlg buat, pun xsentuh lg, :( tu la..gatal sgt semua nk buat, bile dah xde mase cmni, terpikir nk beli je, tp rugi la brg2 yg aku dah beli tuk buat tu semua?? so tepakse kerah tenaga buat gak nanti.. haaaaaa tlg !!

Mggu ni kerja2 dip di berhentikan buat sementara waktu sbbnye aku sebuk menampal riben kat bakul telur, penat jugak tu, xsiap lg, alih2 dpt kerja tambahan lain plak, abg aku [man] bru blk dr terengganu, settlekan belah tunang dia kat sane, alang2 trus g buat kad jemputan skaligus, sehari je boley siap trus ko ! hebat ! aku nkg tempah sane gak ar, hihi dah ar murahh :p

ok, yg mjadi mslhnye skrg, nama laki aku fazri, boley jd sazri?? grrrr... penat aku madam huruf S & tukarkan ke F smlm, seb bek 3oo je kad dia, so aku kena tempah lg 700 kot.. ok xpe, 20sen je skeping, awal bulan 5 ni nk balek tganu.. hiks ;p

Haishh ape lg ha? actly klu aku jarang apdet skrg, bukannye bz kerja yer, tp aku bz dgn segala brg2 yg aku angkut bwk dtg opis ni, sambil2 chatt, smbil2 buat itu ini, seb bek la ade bos yg memahami, hiks :p rilek je duk sandar smbil pintal2 riben/dawai :p

ok nk smbung ngikat riben..

10 comments:

  1. amboiii
    seronok nyer dia,boleh buat bunga kat opis
    dayu ni malam hari je lah dapat ngadap benda2 tu smua
    larat tak larat
    layan kan je

    20sen je kad na..bagus lah dpt yg murah...
    jimat!!!

    ReplyDelete
  2. pejam celik pejam celik...celik 2x je taw taw da tiba ari nikah...huhu

    P/s:klu sehari jd 48 jam kan bes

    ReplyDelete
  3. wahh cmner org tganu pun xtempah kad kt ganu..ish kt maner kad 20sen tuh..rugi2..huuhuh kalo xleh jimat lg..na gtau ar..sbb blh laki yana xtempah lg

    ReplyDelete
  4. mu stress ke yang?
    aku tak stress pun.hehehee...
    lek ar na...slow n steady
    jaga muka tu
    ti stress2..bnyk lak benda asing hinggap ;P

    ReplyDelete
  5. bahagianye dia....byk benda blh buat kat opis..
    ni klu blk umah mlm je la dpt buat...tp kdg2 penyakit M dtg cam dah x de mood nk buat...tp klu x buat sape nk buat aggrrrrr...

    ReplyDelete
  6. 20 sen je..?
    ish..tempah kat mana tu..? nak tau gak..nak planning2 gak ni..
    ni tgh try wat design kad..huhu, takde idea la..

    p/s: jgn stress2 arr..bakal pengantin kena ceria.. :)

    ReplyDelete
  7. betoi tu mmg rasa stress giler sbb tarikh makin dekat.
    cian kat na..kalo la sy dok sana leh jugak menolong apa2 yg patut.dr jauh ni leh tlg kesiankan jela

    ReplyDelete
  8. masyallah..siannya nana...byk tol nana nak kena buat...byk brsbr ye nana...

    yg saya ni kat rumah macam x de sape2 nak kawen..**pelik gile..hehe

    ReplyDelete
  9. memang mu tu
    tu yg chat ngan aku, tp replynya selang sejam.. haha

    ReplyDelete
  10. wah murahnye..huhu..cantek plak tu kadnye..na beli katne kat terengganu tu?..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails