Sunday, May 16, 2010

hoyeay !!

sayep dah slamat resign hr ni..hehe.. dan nak ada rezeki ank kot? trus dpt kerja bru esok jugak ! lg dekat ngn umah, 5min je..bley blk lunch kat umah smbil jenguk2 bby..huhu alhamdulillah.. semoga tmpat kerja bru xbt aku stress lg..amin !

p/s:tmpat kerja bru xtao bley blogging ke x, tp yg pasti laki aku dah beli w1max P1, yeay yeay..cume line kat umah cm xbrape nk cantek la..ishkk..tgk la cmne..klu xdpt gak..berhabuk smula la blog ni..huhu

15 comments:

  1. keje ape lk na?blk umh tgh hari mmg best walau kjp jer

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...... rezeki baby tuh..

    ReplyDelete
  3. wimax?OMG!
    knp x amek brodben len?

    ReplyDelete
  4. vavavaaaaaaaaaa tahniah nano dpt keje baru sekelip mata..

    comel la anak ..gerammm

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..moga2 keje baru ni syok la kan

    ReplyDelete
  6. REZEKI ANAK SENANG DPT KEJA BARU YE NANO

    ReplyDelete
  7. wahh..rezki anak tu na..bagus2...slamat bkerja..

    ReplyDelete
  8. tahniahhh... baby baru tempat baru ;p

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah..semoga kat tempat baru ni na boleh serasi ek.

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah....rezeki nk dpt tempat keje lg dekat dgn rumah...harap x de lah stress lg yer..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah....rezeki nk dpt tempat keje lg dekat dgn rumah...harap x de lah stress lg yer..

    ReplyDelete
  12. jumpa balik akhirnya blog u dear :)..dah lama tak dengar citer..camne boleh lost ur link dulu ntah..hehe..anyway nama anak kita sama..zarif..cutelah dia..tapi anak akak dah kindie..take care!

    ReplyDelete
  13. Memang dasyat akak tito iish2.. dapat bayangkan baby tu tercungap2.. nasib baik akak sempat sedar tau.. eee comelnye muka dia.. mesti lagi comel muka dia mintak susu kan? kekeekeke :P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails