Monday, January 30, 2012

Polkadot & Muffin Choc Moist Ucu

Baru2 ni bufday ucu mika, my sil, kebetulan time tu dia bercuti smggu, so ade la kt rumah mil, mula2 dia request kek paling special, jenuh gak mikir nk buat kek ape la yg special, sbb kek yg aku pndai buat xde yg special mane pun, stakat kek coklat & keramel tu, dia pun dh boring kot T____T

Tup2 mil & fil dah belikan kek sketui utk dia, hahaha slamattttt aku, eh? :p

So kelmarin dia dah nak masuk asrama balik, aku mmc biasa bekalkan kuih utk dia, ade gak la hint2 bufday disitu agar dia xterkilan sbb aku xlayan request dia hr tu, kehkeh ;p


 Ok, kalau ikot hati ni mmg xmo dah buat apam pokadot ni, aku cpt give up sparuh jln bile bab ngedot2 tu, tp sbb nk jugak buat utk ucu, aku g beli cup yg besar sket, so size apam ni bukan size apam pokadot biase yer, haha sbb ape beli cup bsr? Sebabnye, xperlu nk buat byk2, 1adunan dpt 25ketui je, fuhhhh lega, xpenat sgt nak ngedot!! ;p


Choc muffin tu dah mekar sgt kes trlalu lama atas kukusan, buat byk kerja dlm 1 masa, mmg gtu ler jadinye, hehe :)

5 comments:

  1. xpenah lg laa makan apam polkadot ke ape tu.. aihhh

    ReplyDelete
  2. Na!
    Choc moist mu tu nampak menyelerakan betol lah
    cane nih?. dah terasa2 kat tekak
    wajib mu turun sini bg aku rasa
    ^___^

    ReplyDelete
  3. ermm nyumm nyumm
    kak...respi muffin xder ker???

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails