Tuesday, September 18, 2012

Lilawadi

2last week, kesini lagi, untuk kesekian kalinya, tempat ni dah jadi fav port utk pekena steamboat bbq :)

 dan ni adelah wajib jugak pekena klu ke sana :) manggo ciskek nyummmyyy <3

Kebetulan ptg tu dan2 je ribut bagai, tempat ni lawo, tp xdpt la nk brgmbor mana kan, itupun, baru mkn kek skit, dah kne pindah meja kt dlm akibat tempias hujan, hahaha spoil betul, nway, tenxs yer macik nono belanja kite ptg tu, auwwww :p

 set steamboat utk 2person, dpt nasi ngn mee skali ^_^
air lada dia bestttt...


org xsabar nk mkn gini ler kan... 
sup belom menggelegak, dah penuh isi semua kt dlm tu, ahahahha...
ok now trliur lg, bila nakg plak ni ayen?? :p



8 comments:

  1. nyesal bukak entry nih time lapo huhhh

    ReplyDelete
  2. br try cheese cake..bile ntha nk g merasa steamboat plk

    ReplyDelete
  3. sedapnyeeee manggo cheese cake...:P

    ReplyDelete
  4. klu g kontan nak pegi sini..wajib!

    ReplyDelete
  5. Dapnyaaaaaaaa hish bila nak turun Kuantan lagi neh

    ReplyDelete
  6. yang tak penah pegi nih pon terliur..aiseyyy :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails