Thursday, April 14, 2011

xtvt setiap petang

tiap2 ptg aku blk kerja, pikap hero tu kt umah mil
kol 6 smpai umah kasi mandi, nenen siap2 pkai baju tdo
bwk kuar amik angin depan umah, haha
kdang2 g jenjalan umah akak sbelah *kalau ade bahan gosip* :p

mamat ni harusla dgn scoot dia..aksi stunt mcm biase :p
nk g umah akak aku yg dlm pagar umah ni gak, kene msuk kebun, haha
hero ni mcm biase msuk kebun ni trus ckp "nak ambuuu..ambuu!!"

ni pokoknye, ske benor dia ngn jambu air, pdhl bukan mkn pun,

geget, kunyah2 ludah, hahaha klu mkn dlm umah aku kene kutip
so mkn bwh pokok xde hal :p

anak mkn jambu ibu plak usha buah pelam mude yg lebat kat pokok ni
waaaaaaaaaaa awat la tggi sgt???!! grrr...

syg duk sni kejap mkn jambu, ibu nk cari galah nk kait pelam :p

maka dptla bwk bekal kudap2 pelammude 3bj kat opis pg ni,
wallaaaaaaaaaa~ :)

20 comments:

  1. Ya Allah Na..
    kecur air liur akak dan-dan ni gak.. hahahah

    p/s amboi abg mika.. lum pepe lagi dah rempit yer.. mcm stunt lagi.. heheheh

    ReplyDelete
  2. amboi mika bergaya betul dengan scoot dier eh...na berapa harga scoot nie..mau beli satu untuk mirza lah..leh bw jalan2 kat luar rumah

    ReplyDelete
  3. KAK NA BESTNYA JAMBU AIR N PELAM MUDA TU....WASE CAIR AIR LIUR TGK..POS AH KT SY SIKIT BUAH TU...NGIDAM NIE..HUHUHUHUHU....

    ReplyDelete
  4. hadoi, kecur air liur tgk jambu n pelam tu. sedapnya naaaaaaaa...nak ambu, nak ambuu jugak!

    ReplyDelete
  5. layannnnnn pelam muda sedap tu wehhh.. klo cicah kicap cili lagi mantoppp

    ReplyDelete
  6. bestnya duduk kampong..

    wehh..ini aku serius jeles bangat sama mu...

    aku suke ahh dok kampong. aman damai permai jer..

    T_T

    ReplyDelete
  7. sy suka asam boi tu..wah terre cik zarif tunggang scoot..hehehehe

    ReplyDelete
  8. pelam... perghhh kecur wehhh

    ReplyDelete
  9. peeerrgh berair air liur weh..huhuhu ni nk g kutip pelam belakang kantin ni

    uit comel skutter mika

    ReplyDelete
  10. mak aii..berbaloi2 jln dlm kebun gini

    ReplyDelete
  11. last pic tu berbaur kejam dan khianat bg ibu muda yg preggy seperti watashi
    ahahaha

    ReplyDelete
  12. stailonye scooter mika.

    imaan pun same na skang ni kunyah2 lps tu luah balik. ape hal ntah.

    ReplyDelete
  13. woi kasi kecur org je la. hahaha. len kali kalau nk tayang kena bg rasa sorang sikit tau. :D

    ReplyDelete
  14. tak panas ke mika tu jalan2 pakai pyjamas?
    ibu tu kalau bergosip lupa kat anak
    ngegeee ;P

    ReplyDelete
  15. nanonano... dah ada apa2 ke? Kecur airliur tgk pelam muda tu...

    Hehehe... si kecik tu memang nampak lagak heronya.. comel...

    ReplyDelete
  16. seronoknya yur life.dok kwsn kg mcm ni.jeles lah.jom tukar nak?? na dok sini, yun dok sana

    ReplyDelete
  17. klo la mok ak ade pokok jmbu cmtuh na..
    berpangkin lah ak kt bawahnye.
    :DD

    ReplyDelete
  18. besarnya motor dia...!!!
    nanti abang haqq nak bonceng boleh.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails