Monday, June 6, 2011

Perkongsian hidup 2tahun

Alhamdulillah, genap 2tahun usia perkahwinan kami hr ni, bersyukur sgt2 walaupun dugaan hebat dtg silih berganti sepanjang kami bersama, semua tu kami cube harungi &  pengalaman tu juga yg mengajar kami hidup sebenar berumah tgga,..

Aku xpndai nk berkata2 puitis bagai neh,..apepun, aku mngharapkan tahun2 yg mndatang, kami mampu pertahankan lg hubungan yg suci ni hingga ke akhir hayat kami & yg penting bahagia dgn melayani kerenah anak tersayang.. huk alohh mika nk join jugok ! :p



happy 2nd anniversary sayang :)

p/s: entry auto publish coz tuan tanah tgh brcuti di kota keriangan, hehe eh xlupe nk wish, happy 2nd anniversary jugak tuk my bff, as @mama adif :)


10 comments:

  1. happy 2 nd anniversary..
    musim sambut anni skrang ni..pergh pergi hanimun di kota keriangan tu..syiok2

    ReplyDelete
  2. heppi second anniversary Na... esok wish ana pulak ek..=p

    ReplyDelete
  3. wah, dah 2 tahunnn!! Happy anniversary utk mu dan kak as!

    ReplyDelete
  4. wah.pergi genting tak ajak!
    ehheemmm...nak try tambah 1 lagi ke ubah cuaca sejuk2 tu??hihiii

    ReplyDelete
  5. happy anivesery dong.
    wah pi genting senyap senyap ni. !
    best oh !!

    oit mu nk taw.
    enth camane aku bole lupe ani aku.
    hahah,

    ReplyDelete
  6. happy anny yunk..N br stawon...

    ReplyDelete
  7. hepi anniversary dik..semoga kekal ke akhir hayat...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails