Thursday, June 2, 2011

Lari dari rumah

ni bukan kes lari dr rumah coz ade mslh keluarga yer.. tp budak ni mmg sejak2 dah tinggi ni, tangan dah smpai bukak pintu sdiri, pantang lepas ke depan, trus bukak pintu,nak2 kalau dia nmpak kite kejar, lg laju dia lari keluar rumah..mane lg, g kat laman kejor kucing, xpun g kutip batu, xkira siang malam.. sabo je lahh!!


yg interprem same ni mak teh dia, brape kali dia ckp, xcaye mika boley bukak pintu sdiri sbb ingtkan xsampai..hahaha ape ke peliknye?? budak ni klu dia nak, dia reti usaha sendiri..biarpun jinjit gune ibu jari kaki pun xpe..asalkan boleh kluar, :p

14 comments:

  1. Nampak sangat dia dh besar kan Na?

    ReplyDelete
  2. bijak.sgt bijak.so pasni org umah kena hati2 lah.make sure pintu always lock.risau jer terleka, xperasan mika kuar umah sorang2.eiii takut

    ReplyDelete
  3. adoiyai sama je peel ngn muadz lah..
    itu budak siap amek kunci kunun nk bukak pintu grill...
    ha ha ha..

    kan.betul kata wardah..bila camtu dh nampak..big boy...

    *entri baru Gambar Ekslusif : Buang Bayi macam Buang SAMPAH!...

    ReplyDelete
  4. pandai ye mika.bagus2!!!! ;)
    mu kena selak weh.nanti takut tak sedar, dia lari keluar.bahaya ooo..

    ReplyDelete
  5. oh terer nye mika.
    mika kn tggi cm babu die..
    hihi..

    itu makteh eyh
    ingt kn mu.
    bru nk ckp eyh kurus nye mu laning.
    hehehe.
    :DD

    ReplyDelete
  6. fuiyohh...advanced seh mika

    naurah kalo aku bukak grill pintu jer. dan2 tu kedek2 lari ke pintu. pastu ckp kuar..kuar...

    hahahha...selok nk kuar weh...nk cari kucen la tue =.=

    ReplyDelete
  7. mika jenis tinggi eh? macam khalish. oh nakal diorang ni lebih kurang je na. kalau bagi diorang berkawan agaknya gegak gempita alam. haha.

    ReplyDelete
  8. hollowh2...
    kejaap jer dah besor yerk..
    sedor2 dah pndai bukak pintu sendirik dah.... hehehe

    ReplyDelete
  9. wow sama na mcm mirza....nak gapai jugak even tak sampai pon..sggup jingkit kaki tuh..huhuuhh

    ReplyDelete
  10. PERCUBAAN YG LAMBAT LAUN YG PASTI AKAN BERJAYA ;P

    *OPSS CAPS LOCK LAK*

    ReplyDelete
  11. mika ni makin tiggi ye na? dah boleh capai tombol pintu tu

    ReplyDelete
  12. Hahahah... terjengket2 dia... panjang akal...hehehe...

    ReplyDelete
  13. tu diaaaa dh pandai jengket2 nk bukak pntu. xleh lepa la pasni. hehe

    ReplyDelete
  14. makanya, rajin2 lah bawak dia kuar..kihkihkih...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails