Thursday, July 22, 2010

ada style lah !

bru aku tao budak tecit ni xske tdo lam cerah sbbnye
.............
............
...........
..........
.........
.......
......
.....
....
...
..
.

lagi..

skrg..xrisau dah dia lemas ke hape.. coz dia yg sdiri buat,
sure dia pndai ekjas sdiri klu cam sesak nafas ke hape kan?
sbenarnye mil aku yg mulakan dlu..dia ckp awg dondeng ni nk tido kene ada kain
nk kutil2 smpai terlelap..aku yg maknye ni pun xtao?? hehe layan je la..
alih2 dah lelame bru tao..lps dia ralit main kain tu..
dia akan tutup muke dia sdiri sblm tido..
xske cerah la tu agaknye kot?

kan dah ckp..ehh...kain ni aku xtao cmne ley berlubang..haha
hr tu bg dia dia main kain ni..gini la jdnye..
siap main intai2..terbuntam je biji mate..haha, mmg xtido la jawabnye
so..kene tukar kain lain, hehe :p

14 comments:

  1. eh..yeke...pandai eik dier tutup mata ngn kain....bhya gak tue..tp kalau dier pandai adjust sendiri takpelah...siap berlubang-lubang lagi tue....hahaaaa...

    ReplyDelete
  2. nie nak kena ada peneman tido lah nie
    biasanya bantal busyuk
    awang dondeng..kain busyuk ek.
    hahaa..leh lak kain tu koyak ngam2 camtu ek

    ReplyDelete
  3. sama la anak kita nano, xde kain, takblh lelap...siap ttp muka lg dgn kain tu...

    ReplyDelete
  4. alaa..sweetnya pic yg terakhir tue...comel...comel...

    cam nk geget je awg dondeng nie tau!! =p

    siap la klu dpt ngn auntie teppei nie..huhuh

    ReplyDelete
  5. kih3...comel ok...hazim pegang bantal golek kalo nak titon...hehe...suka tdo dalam gelap yer, hazim takut gelap ok..haha..mcm ibu dia jugak

    ReplyDelete
  6. sabar je lah si awg dondeng ni. tp na, kalau dibiarkan je bahay jugak taw. na kena awasi selalu mcm ni.

    ReplyDelete
  7. hikhik...macam power rangers.

    na, kita cukup takut nak selimutkan khalish sebab masa dia 3-4 bulan dulu, dia suka wat macam awang ni la. tutup muka ngan kain. haihhh..

    sejak tu tak pakaikan dia selimut, just pakaikan seluar panjang dan stokin. tapi skang ni dah besar, kita pon dah yakin sket, pakaikan selimut la. tapi dia dah tak buat tutup2 muka skang ni.

    ReplyDelete
  8. hehehe serius kuat anak bujang kamu nano sampai berlubang kin tu hah.

    perangai dia mcm raina suka pegang kain ke kain lampin ke masa tido tp raina pegang sbb bg nak leka dia main getel kain tu sampai tido. hehe

    ReplyDelete
  9. gile kentang smpai belobang..
    haha..

    tp mmg habit bdk2..
    bbg sy pn gtu la na...
    xdpt kain..ujung bantal beso pn dia g gentel2..

    ReplyDelete
  10. terer betoi dia mengoyak kain.bahye nih. tp sgt comei la pics last tu.nmpk mata bolat dia.tp apa2 pon kena selalu tengok2 kan dia main+tido ngan kain ni.takut dia tido lena sgt dh xter adjust kain tu.leh jadik lemas kang

    ReplyDelete
  11. hahha lawak ar awang dondeng neh...blh plk main ciku cak gtu smpai koyak2 kain..budak2 leni bijok belaka

    ReplyDelete
  12. as rase cm nk picit2 je awang ni taw ..

    pndai wat lawak lak tuh.

    ReplyDelete
  13. comel betul lah anak mu neh yang.. bila nak bawak jumpa mak sedara dia yang sorang neh..

    ReplyDelete
  14. hahaha...comel giloss ank ko...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails