Friday, July 9, 2010

blk kerja, ini yg diterkam dlu..

hehe..xkira la umah mil ke, umah mak ke..
*mak ngn mil ni brpakat ke tanam pokok manggis depan pagar eh?*
smpai pintu pgr, bukan nkg terkam awg dondeng.. g ngintai bwh pokok dlu..
dpt 5,6 ketoi jd laa...sekadar pencuci mulot..hahamanis glerrr...eatnyum nyum~ dappp!

p/s: ini je entry tuk hr ni..jumaat kan..hehe


19 comments:

  1. nano jaattttttttttt saje je wat org mengidammm buweeeeeeekkkk :p

    ReplyDelete
  2. ohh manggis
    gara2 mkn manggis tak ingat dunialah aku batuk truk sampai 3 bulan time preggy dulu.huhuu...

    ReplyDelete
  3. na...sedapnyer...uhuks..ni buah feberet sngt2..3kilo ngadap sorg pun xckup seh..beznyer ader pkok sdn

    ReplyDelete
  4. wah..sedap giler..kat kg saya blm masak lagi manggisnya..huhuh..

    ReplyDelete
  5. oitt awak tu bfeed jgn mkn byk sangat..sakit perot budak tecik tu kang..

    tapi sedapkann..

    ReplyDelete
  6. cantet je gambo mangges tue. klu balik kampong kt johor nuu, x termakan buah nie. berbaldi2 abah angkut bwk naek dr kebun kt belakang tue.

    abg, bile nk balik kg. lagi?? ;B

    ReplyDelete
  7. Salam nanonano...

    Terperanjat akak bila nanonano singgah ke blog akak semula...lamanya tak dengar berita...bila masuk sini dah ada baby rupanya...aduh...rindunya kat nanonano...

    Macam tau2 aje akak ni terdetik dihati bertanya...manalah nanonano Kuantan yg suka tengok anak akak Aeez ni...rupanya dia dah ada baby sendiri...comel!!

    Tahniah dari akak...Semoga berbahagia

    ReplyDelete
  8. lama daku tak makan manggis

    ReplyDelete
  9. manggis mmg pujaan hatiku... *drools*

    ReplyDelete
  10. Alooo ... cantik nyee.. putih gebuuu.. mana nak pi cari ie..

    ReplyDelete
  11. huhu..baru pas mamam kat agrotek resort arituh...

    ReplyDelete
  12. syoknya dpt mkn manggis fresh petik sendiri kat pkok.
    tu na petik dr dahan yg bwh2 ke ataupun na panjat tu ekeke

    ReplyDelete
  13. na,

    wah dh lm xkesini..rindu sama kamu!..

    sedapnya manggis, depan rumah kat kampung fizz pn ada..tapi blm masak lg..kene tggu balik nnt br leh mkn..

    ReplyDelete
  14. buah2 segar hanya boleh dpt di kampung mertua
    tp bukan dpn umah
    kat blkg..mmg tak gi la sorang2

    ReplyDelete
  15. wehhh..aku suka betuiiii buah manggiss! nak pegi umah mu lagik!

    ReplyDelete
  16. Cantik blog ini.. penuh informasi..
    terima kasih bagi info2 menarik ni.. :-)


    Visit Pokok Manggis Depan Rumah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails