Thursday, February 16, 2012

Bercanda di gigian pantai

Tiap2 mggu g pantai skrg ni ko..hahaha walaupun kt kuantan ni byk gak ler pantai, tp pantai Balok gak menjadi poooojaan hati ni, :)


 kali ni mika xmandi bogel lg, hehehe hr tu kesilapan teknikal je  ;p





suke la tuuuu diapit oleh 2org awek, kehkeh


tujuan utama g hr tu sbb nk detim dgn org jauh ni lerr
nanti meh la jalan2 kt kontan lg norah, :)
 
*tetibe gmbar kecik kan? ade ler motip tu :p*

8 comments:

  1. wow... ena n na detim ye? na...awk kelihatan hot! heheheh :P

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

    ReplyDelete
  2. seronoknye budak2 mandi pantai..

    ReplyDelete
  3. Holohhhhh bakpe abam mika terkepit-kepit tuuuu. Hahaha malew ke diapit dua aweks.

    Ko tengok muka norah tu bekeng habis ! Hahaha super mak dia lettew :p

    ReplyDelete
  4. Senyum memanjang mika ek.
    Motip gambar kecil???hahaaa

    ReplyDelete
  5. minggu ni sempat tak kita datim lak mek na?

    ReplyDelete
  6. amboih izza...sempat ngompat aku kat komen sini yerp. nak kena nehhh...grrr

    taktik biasa mu crop gambo bg tutup ape yg patot kan? hahahhaa =p

    ReplyDelete
  7. amboi mika ader 2 awek sekaligus nie....kalah mirza..hehehheee...

    ReplyDelete
  8. syoookkknya..

    amani msh belum lagi g tepi pantai..kalau [ergi kompem x nak blk nnti.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails