Wednesday, February 15, 2012

Star fruit


Serius mcm lama giler dah xmkn belimbing ni, dulu masa kecik2 ske sgt buah ni, sbb tepi bilik je pun pokoknye, ske yg hijau2 xbrape masak lg tu, bila geget, trase kemasamannye, errghh skrg jugak tekok ni kembang, hahaha, skrg pokok tu dah xde, kt pasar pun payah jumpe buah ni, kalau ade pun buah masak, xbest! 

ni kebetulan nak ade rezeki sape ntah bawak, tengok hijau2 hampir2 masak, trus terkam, potong2, sbb dah nk hampir masak, masam pun kureng sket, so, tabur sket garam halus kat atas buah potong ni, baru mkn, perghhhh!!

6 comments:

  1. suka mkn cicah kicap..sedapppppp

    ReplyDelete
  2. wow!!!
    best yer dpt makan belimbing..
    cicah kicap kipas udang...
    kompom lps mkn berkipas...
    nyummy...!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails