Thursday, February 23, 2012

ke TC lagi

Lately babah byk monteng keje mlm, haha kecelaruan perasaan skit, so ade baiknye balik main2 ngn anak bini ye dak?? kuar bwk kami jalan2, kalau biasanya harap ke hr ahad je kami bersama kan :)

Tp kuantan xbyk tmpat nk lepak la, ke aku dh bosan asik2 g tempat tu je? hahahha kali ni lepak tc lg yo :p

 tp syok plak g tc hr tu, maybe sbb weekday kot, so xramai org, lapanggggg jek!

 paling syok main kat sni lah, mika lenjan sorg2, syiokk!! eh ade gak budak sorg,
 itupun penunggu kat ctu, anak owner tmpat ni kot? kehkeh :p
masuk sni rm3 je, main smpai lebam penat, puas!

 Main mende alah ni plak, rm5 untuk 5round, tp mika xpndai lg bwk, terpaksa babah naik kt blkg, klakor gila tgk, xley upload gmbr tu, mcm mengaibkan suami plak, kohkohffff :p

 preng prengggg !!
penat main semua mainan bru balik, mandi skali lg.. isap susu trus lena smpai pg
lansung xterjaga mintak susu tgh2 mlm tu, betul2 penat ni, hehe syiok!

11 comments:

  1. happening ah tc ni..
    nnti aku dtg sane jgn lupe bwk pi tmpt ni ork.

    ReplyDelete
  2. wah..bestnya..haritu g ktn org ramai gila kt tc ni..maklumla cuti CNY..huhu..

    ReplyDelete
  3. ehh..aku bayangkan nana naik blakang mika gtu pon dah tergelok weyh...

    seb baek mu x penaya ke dia...hahahhaha

    ReplyDelete
  4. Kemain suka Mika dpt ke TC ye.. Nanti dh ada anak blhlah lepak kat TC gak. Best!

    ReplyDelete
  5. ya betul!..mcm dh xde tmpt nk lepak dh kt kontan ni..bosan..asik2 pi mall..huwaa

    ReplyDelete
  6. Aku pun nak g gak ah.ti mu bawak aku gok ek ;)

    ReplyDelete
  7. nampak mcm best jek na..hehehe.....mika comel lah sekarang nie makin hensem...

    ReplyDelete
  8. pergh ATV versi kanak2 punya ke tu

    ReplyDelete
  9. wahhh ada atv utk bebudak lah.syoknya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails