Wednesday, January 19, 2011

biskut ikan

peberet aku sejak dulu kala lagi, hehehe & now aku dah perkenalkan ikan comel neh kat anak bujang aku tu plak..wahhh nmpaknye dia lg syok mengutip sekor demi sekor masuk ke mulutnye, siap bunyik krup kruppp lagik, hehe xceli memule tu aku cam takot2 nk bg, takot dia telan trus sketoi2 gtu.. tp try test la dlu..bile dah dgr krup2, owhh ok dia tao ikan ni kene kunyah dlu sblm telan, haha so stok ikan ni wajib ade sbotol umah mil & umah aku la lepas ni buat dia kudap2 dimasa lapang, hahahah :p

10 comments:

  1. nak sekor....heheheh nak wat makan utk lunch

    (^^,)

    ReplyDelete
  2. jeles!kysha takde gigi.so takleh bagi.roti aje boleh.tu pun risau kdg2 cam nak tercekik.huhuu

    ReplyDelete
  3. biskut feveret twin name dia gak...slalu beli kt paso mlm...mkn biskut tu smpai x mo bg org lain mkn....kalo bpk dia amik...lg la mrh...wahahahahahah

    ReplyDelete
  4. biskut feveret twin name dia gak...slalu beli kt paso mlm...mkn biskut tu smpai x mo bg org lain mkn....kalo bpk dia amik...lg la mrh...wahahahahahah

    ReplyDelete
  5. beskot ni sedap. suka jugak!
    nak sekor boleh?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails