Monday, August 15, 2011

15 ramadhan :)

Alhmdulillah, dah sparuh bulan kite puasa, walaupun aku xsmpai sparuh pun kalau kira, hehe yg tinggal sbb uzur boley terima, tp last week aku tinggal 2hr gara2 darurat, demam teruk + batuk kahak, selsema, xdaya nk berbuka awal tu bukan kes lapor ke ape,tp kes xtahan sgt nk makan ubat, xsanggup nk demam melarat2, takot terjankit ke anak, coz suami pun dah kene tempias, dah la sehari tu xg kerja, ingat nak hantar anak umah mil jugak, aku nk rehat, last2 suami pun demam, so 2-2 xterbangun nk g antar anak, makanya terpakse gak aku gagahkan diri jaga hero tu, seb bek xbyk ragam.. sehari dua ni nmpak cm senonoh sgt peel budak tu sorg, berbuka kt luar smlm pun boley duduk elok2 dah dlm baby chair tu, makan2 tanpa ganggu kiteorg berbuka, Alhamdulillah :)

hari ni dah ok demam, cume batuk still ade laa..batuk berkahak mmg makan masa sket nk ilang eh..xpe, boley tahan lg, puasa tetap puasa, yg bestnye hari ni aku xcited nak balik umah awal, sbb pertengahan ramadhan baru aku dpt berbuka ngn family sdiri, slama ni berbuka dgn keluarga mertua + suami, tp hr ni start berbuka kt rumah sbb abg kakak semua ada balik, syoknyee mcm dah raya je hr ni, hehe & of course aku bergoyang kaki je kang, dh tentu2 chef ramai dah kt dapur kang, cepatla kol 430.. :)

10 comments:

  1. sama la dgn umar dan umairah, batuk dan selsema tak kebah2 lagi..entah bila nak baiknya

    ReplyDelete
  2. owh,semoga cepat sihat betul2..

    seronok kan mkn ramai2..meriah..pastu semua nk bercerita smpai tak tahu siap tukang dgr hihi..

    slmt berbuka ramai2 nnt =)

    ReplyDelete
  3. mika behave? mcm xcaya je. camne leh tetiba berubah ni? heran aunT. na mung try mkn madu.wat ubat kahak tu

    ReplyDelete
  4. patot la sunyi jek belog....tak sihat rupanya....

    ReplyDelete
  5. wah
    sonot ah mu jadi pemerhati je arini kan
    ramai master chef kat umah mu tu nanti
    hahaha
    btw get well soon
    mika mcm paham je ibu dia x sehat
    good boi
    ;)

    ReplyDelete
  6. bukan mu half day ke hari nie? watpe nk tggu smpi 430?

    ReplyDelete
  7. lor mu x sihat ke yunk oi.. rajin2 mkn ubat ok !

    ReplyDelete
  8. cian ko x sihat yunk...t8 care k..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails