Monday, August 8, 2011

Ceklat Ann :p

 Stok ceklat special dr Putrajaya..adoihh bukan main bercinta aku 
menunggu ceklat ni smpai ke tgn
mcm2 halangan trpakse ditempuh :p

konon nk mkn sblm pose, tp pose ke 4 bru smpai kuantan,
xpe la..dpt gak aku mentedarah sehari sblm aku pose, keh3 :p


balik umah buh dlm tabung neh, ngam2 tuk 2plastik.
owh yer, xyah nk pelik yer, ni ceklat biase2 jer..
ceklat almond van houten kan @ann alias?? 
tp kat luar sane mahai sket berbanding beli ngn cik puan kite tuh
selok je aku kan?? pdhl aku bukan ske ngat mkn ceklat


tp menyesal dikemudian hari tiada gunenye, nak tao?
mkn mlm td badam semata2, ceklat tu aku geget2 buang.
xke namanye tuttttttt...membazir je kan??? klu nk mkn badam, 
baik g je beli badam siap2,
adoihhh pempuan pempuan!!
tp think potive kot..sy nk menolong bisnes kwn2 sy
xgitu ena, fad, jue, evyn??? hehehe :p


5 comments:

  1. oh sedap sedap! akak baru jer lepas gi kilang cekelat, ikut kindy trip anak2..hihihi

    ReplyDelete
  2. gilo ah mu nih..wakakaka =p

    baek cekelat tu mu kumpul pastu bg ke Naurah. dia hantu cekelat..keh kehh

    ReplyDelete
  3. aloor sedapnya .. dah lama x makan ceklat dikkk :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails