Thursday, May 19, 2011

Belok

 Belok means bengkok, ke korang2 pun pggil belok gak? hehe..
sejak 2menjak 3menjak mika sembelit ni, dpt tabiat bru time nk memberry tuh,
even skrg xsembelit dh pun, still gtu gak..
asal nk memberry, teran2 kemut2 muke, kepit montot,
smpai belok2 pinggang dia tu, mmg bikin org gelak je nengok dia meneran
hahahaha

ini yg dimaksudkan belok, prasan x bdn dia membelok itu? hehehe klu lama sgt gni
mmg kdang2 tgk dia smpai nk tumbang, abes dh buat belok senget gni, 
xke berat sbelah gtu? :p
mil aku pggil break dance..asal nmpak gni
haaa..start nk break dance la tuh, dgn kaki tgn senget2
keh3 sabor je la.. :p

9 comments:

  1. hollohw.. siannyer ke Mika..
    apala ibu nih..
    org sakit nak beyak.. ibu leh gelak2 lak...
    hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha ibu!! jatuh saham mika.. krg mika dh besar dh ada gf krg tgk ada gambar gini ganeeeeee.. hahaa

    ReplyDelete
  3. senang la nk tau dia berak ye. dh kasi hint belok gitu ekekeke

    ReplyDelete
  4. meneran dgn badan belok melancarkan pembuangan..itu kata dr fadilah kamsah..hahahhaa

    ReplyDelete
  5. hahaha
    mmg macho habis abang mika belok mcm tu tau
    kaiyisah pulak kalau poo-poo dia ala2 mencangkung sket. tp separa je. lg satu port adelah belakang pintu. kahkahkah

    ReplyDelete
  6. kelako betul gelagat mika ni..

    ReplyDelete
  7. ya allah mika
    sampai gitu seklai
    awak punya beriya meneran org tengok snegih je..

    ReplyDelete
  8. dah mcm nk brekdance hihi.

    adif pon same abam
    klo die nk yakk. die straight kaki, keras je sane.. xgerak2. straight pas tu kaki kepit. ater guane yakk nk keluar.?

    ishk ishk mcm2 pesen.
    :P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails