Monday, March 14, 2011

cer teka???

budak neh tgk buat ape???

sambil meniarap, mcm tengah kusyuk membaca je gayenye..

tapi hakikatnye????


hanye aku je yg tahu, hahaha sangat santai la..
skrg ni dah mcm2 gaye, aksi meniarap, tertonggeng, duk atas ibu..ape lg ehh?
janji dpt..ibu?? redho je arr...tp dlm bilik je ar boley buat mcm2 aksi,
kt luar xkan dpt ah gni :p

16 comments:

  1. ohhhh dia tengah boobing eyh na ? anak lelaki memang camni kan ? huwaaaa ju ni pun, haishh kadang tu sambil dok relax tengok tv, ada je lah tangan kecik yang selak baju.. sambil dia berdiri pun boleh. sabar je lah.

    ReplyDelete
  2. mengombeng la. ape lg. hihi. :D

    ReplyDelete
  3. waaaahhh
    hebat mu mika..cam2 gaya
    tak feel la kan cradle
    i dah besar la ibu
    landing atas badan ibu lah syiokkk

    ReplyDelete
  4. kat dlm rumah bolh lah ye mika buat mcmni kat luar rumah jgn tau

    ReplyDelete
  5. ni mesti aksi hisap nenen kan? waaahhh....jaz tak lama lagi camni gak kot. hehe.

    ReplyDelete
  6. dah tau dia tgh buat ape..huhuh =p

    ReplyDelete
  7. tengah bergayut lah tue..hahahaha..tak sesuai...nasib dalam bilik...

    ReplyDelete
  8. Nanonano...dia tengah menyusu lah tu ye...heheheh

    ReplyDelete
  9. sebijik sama macam kite! layankan je la.. :)

    ReplyDelete
  10. apakah ini aksi ketika sedang ber-BF?. mwahahahaaaaa...

    ReplyDelete
  11. i pun thau jugak...hahahhaha
    nyonyot la tuh

    ReplyDelete
  12. Hahaha, macam Husna!
    pastu maknya lelap sekali. syok oooo

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails