Thursday, March 10, 2011

Tsunami smlm..

last week kan ade warehouse sale my dear ni bt kat puchong, smpaikan 2-3hr duk borak psl ni je ngn kekaseh semua, hehe aku mule nk order car seat ngn ann, nampak je pool neh trus cancel car seat, haha.. owhh pool lg penting yer?? err xpe car seat lama ley pakai lg :p

ann, mu beli yg rainbow tu yekk?? cpt ah tayang nk tgk, lg lawo ehh?? tp rendah sket yg tu kan?? yg ni 3lapis. jenuh laki aku tiup, smpai tggl tulang, last2 aku g cari pum beskal, aku tukang pum, dia tukang pegang punat, haus jugak la tgn aku duk ngepam 3gelung tuhh. dah siap, tp xde geng nk ajak mandi, kazen dia dah blk kg..tskkk..

so smlm aku geram sgt tgk lame je tersandar kat dinding, wat semak pun ade, pdhl ptg smlm ujan,. sejuk, lg mau ajak anak main air? hahah.. taruk air 3baldi, humban semua bola dia dlm tu...skali bile taruk dia dlm tu mnjerit2 xmo.. adoilah!!! stresssssnye ibu cmni. penat lelah ibu ngn babah ngepam taoo! tskk..tp maybe sbb air sejuk kot??? dia takot nk berendam,

sudahnye, main sekeliling pool je..bosan2 dia kutip bola bwk kuar.. ishkk

ok main bola kt luar sudahhh.. grrrr..

aku punye la panas, xnak masuk sgt kan?? haa siap! ibu yg masuk ahhh.. tp korang bayangkan ar, ibu gajah nk mandi dlm kolam anak itik, skali aku msuk, baru nk labuhkan punggung kat dasar, skali... abes semua bola ngn air2 tersembur kuar, dia punye penangan itu ala2 tsunami gtu...boley bayangkan x? hahaha
tp pedulikan, aku saje je nk buat dak ni jeles, hehehe, tgk syok ibu dia berendam bru ni nk join same..huhuhu..dekat stengah jam gak, bile tgk tgn dia cm pucat biru, ohh sejuk ehh?? ok2 dah jum mandi2 pakai baju, hehehe :p

13 comments:

  1. hahaha. dpt aku bygkan mcm mana air tu terpercik keluar secara besar-besarannnnn :D

    ReplyDelete
  2. nape xdok gambo mung dok dlm pool tu ekekekekeke

    ReplyDelete
  3. haha ibu gajah?ada2 je na..ahh sama la ammar..evyn beli la walker...sampai rumah pasang2 semua bg dia naik..dia leh nangis..aduh..aku dan kay dah risau..sebab dah beli..bila kami ltk dlm tu ammar sibuk tarik baju2 aku nak keluar...uhuhuh esoknya..masih suam2 gak..lama2 ltk dlm tu then buka kartun ..dia ok..sekarang dah pndai jalan2 ..dah sampai ke dapur pulaks..hahha..aku plaks pening tkut dia pegang2 mana yg x patut..:P

    ReplyDelete
  4. wah mcm menarik..ni kalau eltak bilik air sah2 xmo kuar ni..er bola2 tu jual skali ng pool tu ek

    ReplyDelete
  5. haa..betul yun.awat takde gambar mu dlm pool tu.nak nengok gak
    aku dh beli pun carseat weh.tak sempat nak tgu mydear sales.kata seminggu cuti ukur mall haritu ;P

    ReplyDelete
  6. izza
    ye la..sbb mu pun penah buat kan??
    sbb tu dpt bayangkan?? wekk!

    yun
    ade..tp kang sok korang2 tumbuh ketumbik kat tepi biji mate, nak?? sbb ngitai org mandi tuh..
    hahahaha

    evyn
    ye ahh..na gemok dr evyn, ibu gajah neh,
    evyn ibu rimau jek.hahahha
    ye ke..owhh maybe baru2 dia xbiase lg..lepas ni abes ar 1 rumah dia round :p

    yana
    yup2 pool skali ngn ball 75bj, hehe
    murah je 45 :)

    zuris
    mu pun nk tumbuh ketimbit mcm yun eh??
    owhh nk tgk car seat baru kysha gane wehhh

    ReplyDelete
  7. hahahha...sekali mak itik da masok dlm kolam..habis tsunami besar melanda...hahaha..

    dah lama aim nk beli pool & bola2 byk nie. tp asek dok bertangguh. malas nk kemas klu sepah kot..kekeke..

    ReplyDelete
  8. na, aku belum sempat tiup pool kaisya lagi. hari tu dah tiup sikit, semput mak. terus stop tak tiup2 lg. tunggu atuk kaisya bwk pergi bengkel dia ada pam elektrik kat sana. huhu


    sakan nk bg anak main sanggup bwk balik jhr nek train. mwahaha tp balls seme tinggal pjaya. ;p

    ReplyDelete
  9. bestnye mika dpt men pool...hehehee...
    mun ingt nak beli jugak lah tp duk tertangguh mcm sharena...

    ReplyDelete
  10. ena
    mak itik ke mak gajah???
    aku mmg stndaby doh bakul ser,
    lepas main angkat je pool simbah semua msuk bakul bsr, abes citer..hahaha

    ann
    huishh jgnla mu tiup,
    kang tggl hape je bdn tu :p

    mun
    hehe syok kot klu musim panas2,
    taruk derang dlm ni :D

    ReplyDelete
  11. mikaa.. mane gmbar dlm pool, sy nk skodeng... - mica kate..

    ReplyDelete
  12. hahahaa.... klu zw pun nk masuk gak dlm kolam tecik tu.. nak gak rasa brendam waktu panas2 ni hihihi...

    ReplyDelete
  13. mu lepas gian ke na?
    hahah
    abam tgu damia blik
    kompom die terjun punye dalam pool tuh.
    :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails