Friday, March 11, 2011

potluck blogger momma :)

ye2 aku tao aku org terakhir yg apdet citer basi neh, hahaha xpe bg can kat korang2 dlu, hehe bile mcm dah ingat2 lupe, aku refresh blk citer ni, haha

ok jadual potluck dah btukar, dr pukul 4.30 ptg ke pkl 10pg, so byk menu dah brubah bile buat pg, yg nak tapau ape2 terpakse cancel, mcm org yg nk bwk big apple ngn org yg nk bwk satay tu, hehe awal2 kang xsempat kan? aku still dgn plan asal aku, bwk rendang cili api tu, lgpun sbb ena ckp dia nk bwk ns impit, boley geng ngn satay ann, kirenye cantek sgt klu ade rendang kan? tup2 last minit, ehh pg ahad tu, baru aku tringat yg ann cancel bwk satay, so sah2 la ena pun xbwk ns impit, dah cmno?? time tu rendang dah nk masak ok, aku kelam kabut meses ann, meses ena (lsg xbereply), ann ckp ena mmg xbwk, haaaa sudahh, abes nk mkn rendang ngn ape? xkan main ratah jek? ann boley bg idea mkn ngn roti, adelah sgt cantek idea dia kan?? kan? :p aku dah susah hati, konon nk meses ena suruh bwk gak ns impit, sempat lg msk, tp xreply jugakkkk..bgtau ann, dia ckp xkan sempat coz ns impit nk msk ambik ms 4jam, huihh lame betui ann msk yek? ms tu dlm kol 8, abg aku pun tido lg, usung hero tu g kedai bwh jap, seb bek ade ns impit segera tu, blk umah cpt2 msk, dlm ms sejam lebey kot siap. ngam2 dkt pukul 10 jue sms nk dtg ambik, panas2 ko ns impit tu aku usung kuar. huhu

dlm bakul : rendang, ns impit, kopok keping

tgh tggu jue dtg ambik kat bus stop presint 9, hehe aku xtao jln nkg wetland tu
pdhl mlm tu brape kali abg aku tunjuk jln, maseh xfaseh2 lg :p

ekceli, kol 10 ni mmg time tdo hero neh, msuk je kete jue, trus dia merengek,
bg susu jap trus diam smpai ke taman, cantek je aku baringkan atas meja,
bising ke hape xlayan dahh..huhu owhh alif pun same, serentak tdo lam kete
so bile alif bgn je, otomatik hero yg lg sorg ni pun bgn gak :)

start sesi ramah mesra la :)

brcerita psl mknn hr tu, mmg super duper puas hati la.. byk & semua sedap2,
tp sygnye aku xdpt nk merase semuanya, org lain syok je mkn,
aku asek la maen kejor2 yg anak bertuah tu. huhuhuhu ligat bukan main,

saje je nk suruh aku tunjuk taring depan org ramai tao.tmpat yg xley msuk la dia nk msuk

owhh sblm smpai wetland sempat g beli kek dlu, mmg plan nk celebrate bday hero2 ni semua,
mika, alif ngn dani, patotnye mya pun nk join, tp last minit cancel, xpe next year ye mya?

anak xreti tiup lg, haruslah mak yg over selok kan?? :p

last bile msg2 dah berlengas, shoot ramai2 tuk kali terakhir sblm msg2 mengundurkan diri
ms ni mcm gaya lah ade, hahaha nak2 yg anak dah boley kaki,
mane nak dah dukung2 ni, asal dukung je meronta2 ar, mcm anak ann tu..
seb bek ahh kaiyisah dpt ibu lemah lembot sopan santun gtu tao,
kalu aku. heh!!........... ena kan ckp aku garang. garang ke bekeng?? hahaha
btw sronok ah jumpe ngn korang semua, kenal, cume sorry sgt,
aku mcm xley nk berborak/lepak2 ngn korang2 sgt, ishkk insyaAllah,
next gath klu aku dpt turun sane lg, kalau boley time tu ank aku dah boley main2 ngn ank korg,
so kite mak pak melepak smbil borak2, makan2 je ehhh..bile tuhh? mcm mkn taun gak je..huhuhu

15 comments:

  1. owh tukar jadual rupanya.....takde rezeki lagilah nak jumpa korang semua..huhuhuh

    ReplyDelete
  2. asek mention nama aku sajo. dah ler yg -ve lak tue. x bwk nasi impit, x reply meses, pastu ckp ko garang...huwaaaaaa!!

    bkn bln 9 mu kata nk dtg sini lagi ker? time tu kite buat ar lg mkn2 =)

    ReplyDelete
  3. mun
    mun, ha ahh lupe nk bgtau mun bt pg, kalu pg mun mesti bley join ork?

    ena
    itu tandenye mu kacik ngn aku :p
    bulan 9 aku turun perak ler,
    gath ngn as, zuris je..hehehe

    ReplyDelete
  4. rajin betul mu turun kL ye na. Harus ku menjeles tgk kamu, kamu, kamu berpotluck.huhu..

    ReplyDelete
  5. fasyha
    fasyha,
    kalu jb tu dekat n tao jalan nkg sane,
    dah lame turun,
    sbb sane pun ramai geng :)

    ReplyDelete
  6. next round kalau turun bole jumpa Na. tgu anak² leh lepak sesama dorang pulak.

    ReplyDelete
  7. gelak sowang2 baca:-
    1. pics mika menyelit celah2 tu
    2. komen sharena
    ekekekekekekekekeke

    ReplyDelete
  8. garang ke mu weh?
    takottttt.hahaaa...

    ReplyDelete
  9. na, awg dondeng mmg super duper aktif lah. hyperactive. kusss semangat

    ReplyDelete
  10. wardah
    ha ahh xpernah lg jumpe wardah,
    next time buat lg gath yg besarr punye kumpol semua blogger :)

    yun
    budak kecik tu mmg ske cari mslh, huhu
    err mmg pun dia tuh. hahahha

    zuris
    hahahhaa hanye zuris mengenal manikam, kan kan??
    garang ke aku? hahahha

    yun
    mmg yun, tp xkurus2 gak aku ngejor,
    huhu :p

    ReplyDelete
  11. haha sampai ke sudah cerita psl satay & ns impit. dan oh, ns impit aku pesen lama tu psl kena msk 4 jam. mwahaha.



    frust weh takde gbr aku yg proper yg ramai2 tu. kaiyisah buat perangai xnak dukung pulak. ;(

    ReplyDelete
  12. tu dia bilaaa mika dah pandai menyelit2. pandai masuk x pandai kuar. haha

    ReplyDelete
  13. bestnye besday mika... ramai yg involved..

    makanan pun banyak.. hihhih

    happy besday once again mika ensem.. :)

    ReplyDelete
  14. ann
    hahah abeh aku bru buat citer psl ni,
    episod2 tu kene selit gok, haha
    hehe xpe la weh,
    janji muke tetap control ayu :p

    izza
    itu namanye dia sukekan cabaran :p

    cira
    ni potluck, mmg ar byk mknn, heheh
    next year buat same nak mica? hehe

    ReplyDelete
  15. wah.... mknan yg sgt menggiurkan.. best nyer jumpa2 mcm tu.. suka je tgk gmbr last tu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails