Monday, March 28, 2011

Salah siapa??


humm gmbar trsebot bg aku sgt comel
tapi..
tapi...
tapi.....

:(
aku rase dia dah mengikut ajaran yg xbetul..
ni gara2 org disekeliling yg smoking r kot :(
no wonder budak ni pntang jupe btg ape2 msuk dlm mulot
haishhh sedeh! :(


merokok merbahayakan kesihatan tao syg..
ingat ibu yg tersayang :)

14 comments:

  1. waah.. encem la abg mika nih...

    ReplyDelete
  2. hehe..mungkin die ingt lolipop kot..

    ReplyDelete
  3. haha
    adoi mika, ilang ngantuk auntie mu ni.
    :D

    ReplyDelete
  4. adoiila mika nih...wat untie gelak je...wahahahahahah

    machola tu isap cotton buds...wahahahaha

    seb baik mikhail debab jumpe tokwan n paklang dia jarng22kalo x mau nye dia ikut gak

    ReplyDelete
  5. isap cotton buds is okay ye mika
    rokok = is a big no ye sayang
    takpe na..
    positif.. anggap dia isap lollipop

    ReplyDelete
  6. dia sllu didedahkan dgn org yg smoking ke na?

    kite klu nmpk org smoking, cepat2 alih pandangan naurah ke tempat lain. bdk2 nie sgt cepat mengikut

    skrg naurah asek tepuk kepala sndiri. kedepek bunyi dia. aku marah betol sbb kepala tu ada otak kan? tepuk2 gitu mcm x hormat pd otak tu

    tp bile dpt tau dr mane dpt hobi baru tue, aku xleh nk ckp ape. rupanya MIL & FIL sllu ajar mcm kunun ada nyamuk. maka perlu dipukul. tp kenapa ajar kt kepala siot? adehhh..

    so hati aku mmg bengkek. diorang siap hepi2 bila naurah buat mcm tu bila ditanya 'nyamuk mane nyamuk??'. bdk tu pon buat ulang2 kali

    aku nie yg tgk makan hati sorang2. aku selamber badak je ckp 'jgn tepuk2 kepala mcm tuelah naurah!. kan sakit tepuk2 tu!'

    heeehh...geram ok! ajor la benda2 yg elok sket...nyampah!

    ReplyDelete
  7. amboi mika..cepat sungguh budak terpengaruh eik na....huhuhu

    ReplyDelete
  8. coemlnyerr mika..
    jgn la dia terikut2 kan ngan budaya rokok tu,tak best! bhyakan kesihatan..

    ReplyDelete
  9. mika kata 'lolipop lah ibu.bkn rokok'

    ReplyDelete
  10. nanonano...anak akak dulu siap sepit cotton bud tu kat jari eksyen2 isap rokok...

    Sekejap aje diorang belajar benda2 camtu...

    ReplyDelete
  11. bdk kecik sng tpengaruh kn na..nti kne ajr die..x elok wt cmtu..

    ReplyDelete
  12. Na.. anda telah di tag,.. sile lawat bolg aku utk amik tugasan yer.. :)..

    ReplyDelete
  13. ingat ibu tersayang .. eh ibu je?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails